Hoe gaan we bij Levix om met COVID-19?

In deze onzekere tijden doen we alles in onze macht om zo veilig en hygiënisch mogelijk te werken. Ons kantoorpersoneel werkt zoveel mogelijk thuis en winkel medewerkers volgen strik de hygiëne regels van het RIVM. Met wat aanpassingen van ons en van de klant blijft het mogelijk om ons service niveau te waarborgen, winkels open te houden, producten te leveren via onze webshop en buitendienst afspraken aan huis te doen. Voor vragen staan we je graag te woord via telefoon, e-mail of whatsapp!

Zakelijk: 073 534 11 31
(geen whatsapp)
info@levix.nl
Geffen: 073 534 13 25 geffen@levix.nl
Oss: 0412 69 20 90 oss@levix.nl
Uden: 0413 33 15 36 uden@levix.nl
Den Bosch: 073 666 0576 denbosch@levix.nl
Webshop: 073-3030601 webshop@levix.nl
(geen whatsapp)

Winkels

De winkels zijn op dit moment gewoon geopend zoals gebruikelijk, wel zitten een aantal medewerkers thuis waardoor we geen volledige bezetting hebben. Hierdoor kan het zijn dat je niet direct geholpen wordt of de telefoon niet direct opgenomen wordt. Klanten die naar de winkel komen willen we vragen rekening te houden met de volgende regels:
  • Zorg dat je op een gepaste afstand blijft staan. Minimaal 1.5 meter afstand van klanten en medewerkers
  • Betaling alleen per Pin of Apple Pay
  • Bij ziektesymptomen vragen we je onze winkels niet te betreden. We kunnen je dan via onze webshop gemakkelijk verder helpen
  • Onze technische dienst blijft gewoon reparaties aannemen. Het is eventueel ook mogelijk om geschikte reparaties op uurtarief op afstand te laten repareren. Neem hiervoor contact op met de dichtstbijzijnde winkel
Uiteraard houden we de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten en wordt er door ons personeel extra rekening gehouden met hygiëne.

Zakelijke dienstverlening

De zakelijke dienstverlening gaat onverminderd door. Ons team zal ervoor blijven zorgdragen dat je automatiseringsprocessen zullen blijven werken. De services proberen wij zoveel mogelijk op afstand voor je te verzorgen.
  • Zorg dat je op een gepaste afstand van minimaal 1.5 meter blijft staan
  • De monteur tekent de bon, na een mondeling akkoord van de klant, zelf af

Particuliere buitendienst afspraken

Bestaande buitendienst afspraken gaan gewoon door, zolang de klant zich hier prettig bij voelt. Ook hierbij willen we de klant vragen rekening te houden met de onderstaande richtlijnen:
  • Zorg dat je op een gepaste afstand van minimaal 1.5 meter blijft staan
  • Voor regionale klanten hebben we een gratis haal- en brengservice voor reparaties en bestellingen van nieuwe artikelen. Neem contact op met: 073-5341325 voor een afspraak
  • Materialen rekeningen we vooraf per bank of via een iDeal betaallink af
  • Van buitendienst uren ontvang je achteraf een factuur
  • De monteur tekent de bon, na een mondeling akkoord van de klant, zelf af
  • Bij ziektesymptomen vragen we je de afspraak tijdig af te zeggen

Webshop bestellingen

Ons magazijn is gewoon geopend. Vooralsnog verloopt de verzending van pakketten ondanks het coronavirus gewoon normaal en wordt er door PostNL geen vertraging verwacht. Wel neemt PostNL een aantal maatregelen.

Bezorging van post en pakketten

Vanaf heden tekent de bezorger van PostNL na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit wordt gedaan om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Als je hier als ontvanger niet meer akkoord gaat, gaat het pakket helaas weer retour.
Bedankt voor je begrip!