Thuisservoce levix

Anno 2018 zijn we digitaler dan ooit. We bestellen online, zoeken online naar de beste oplossing, laten onze vragen beantwoorden door geautomatiseerde bots, chatten er op los met een helpdeskmedewerker of vuren onze aankoopfrustraties af via Twitter.

 

Tal van blogs (zoals die van ons) en vergelijkingssites kunnen je helpen bij je orientatieslag voordat je tot aankopen overgaat. En voor je het weet staat je pakketje thuis voor de deur als je eenmaal je keuze hebt gemaakt.

 

En toch, zitten daar soms wat haken en ogen aan. Vooral als dingen eens niet zo lekker gaan of, na enige of langere tijd, ineens niet meer doen wat ze zouden moeten doen. Of dat nu komt door je apparaat, een gebruikersfout (oeps) of een beetje pech.

 

Daarom zijn we bij Levix trots op onze thuisservice, en laten we je daar graag, online, kennis mee maken.

 

 

Gemak centraal, maar hoe zit het dan met kwaliteit?

Gemak is de moeder van online en het Internet. Maar zeker wanneer je problemen hebt, kan de online wereld het je flink lastig maken.

Want wat als die uitleg op Internet nou net niet geldt voor jouw versie, of je met de beste wil van de wereld niet begrijpt wat iemand je online probeert te vertellen?

 

Daarom is er bij Levix de thuisservice. Dat heeft namelijk een paar belangrijke voordelen, waar het Internet je niet bij kan helpen!

 

 

  1. 1.      Gemak

Online is gemakkelijk, maar iemand bij je thuis is gemakkelijker.

In overleg met jou plannen we het bezoek van een van onze vakkundige monteurs bij jou aan huis.

Dus of je nu weinig tijd hebt, niet goed ter been bent of simpelweg niet weet waar je de oorzaak van het probleem moet zoeken; we helpen je aan huis!

 

 

  1. 2.      Snelle oplossing door een compleet beeld

Ken je dat van die wasmachine, dat ze aan huis komen om vervolgens te vertellen dat ze niets voor je kunnen doen, maar je zonder oplossing TOCH al een hoop geld kwijt bent?

Zo werken we bij Levix niet.

 

Omdat we bij je thuis komen, hebben we een compleet beeld van de situatie en daarmee ook snel de oplossing gevonden.

Of dat nu gaat om het verwijderen van een virus, of vaststellen dat het probleem helemaal niet in je laptop zit, maar in je Internetverbinding.

Of dat je je nieuwe apparaten gewoon niet lekker aangesloten krijgt of je randapparatuur niet meewerkt… onze monteur helpt je en gaat pas weg als je problemen zijn opgelost.

  1. 3.      Prijsbewust en compleet

We weten dat je niet zit te wachten op onverwacht hoge kosten. Daarom zetten we eerlijk op een rij wat onze scherpe tarieven zijn EN informeren we je snel over de verwachtingen, vooraf of tijdens ons bezoek.

 

Het Levix monteursteam kan je aan huis helpen met onder andere:

  • Vaststellen waar het probleem zit
  • Verwijderen van virussen en/of spyware
  • Draadloos netwerk instellen of problemen hiermee oplossen
  • Printer of laptop installeren, software opschonen
  • E-mail instellen, apparaten stofvrij maken
  • Laptop of PC sneller maken (opslagruimte vergroten)
  • Voedingen vervangen

 

 

Twijfel je of we je kunnen helpen OF wil je meer weten over onze monteurs en thuisservice?

We hebben op de pagina Levix Thuisservice alles op een rij gezet.

 

Liever even bellen, natuurlijk kan dat ook; neem gerust eens contact op!