Hulp op afstand
Hulp op afstand kan de perfecte oplossing bieden wanneer je een computerprobleem hebt en deze snel opgelost wilt hebben of als je niet in de gelegenheid bent om een van onze Experience Centers te bezoeken. In deze situaties kunnen we eenvoudig op jouw beeldscherm mee kijken en problemen op afstand oplossen door middel van een stukje software.
Hulp op afstand aanvragen
Om onze service voor hulp op afstand aan te vragen, volg je eenvoudig deze stappen:
- Kies hieronder de vestiging waarvan je hulp zou willen. Je hebt de optie om te kiezen uit Den Bosch, Uden, Oss of Geffen.
- Ga naar het kopje van de vestiging hieronder en klik op het e-mailadres om een e-mail op te stellen. In de e-mail die je gaat versturen, verzoeken wij je vriendelijk om de volgende gegevens op te nemen:
- Jouw volledige naam en achternaam.
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Onderwerp: Beschrijf de vraag of het probleem in detail. Onthoud dat een gedetailleerde beschrijving ons in staat stelt om jouw probleem sneller en efficiënter op te lossen. - Nadat je de e-mail heeft verstuurd, zal de technische dienst van de geselecteerde vestiging contact met je opnemen om verdere stappen te bespreken.
- Gedurende de wachttijd kun je alvast de benodigde software downloaden. Dit is eenvoudig te doen door op de bijhorende blauwe knop te klikken.
Neem contact op
Den Bosch
Neem contact op via email:
Hulp op Afstand met Splashtop
Om op afstand hulp te bieden, maken we gebruik van de software Splashtop. Splashtop is een stukje software waarmee we op afstand een computer over kunnen nemen. Splashtop is een veilige oplossing dat gebruikt wordt door meer dan 30 miljoen eindgebruikers over heel de wereld, waaronder grote banken, politie en overheidsinstanties. Wij streven ernaar om binnen een uur te reageren op jouw aanvraag. Helaas kunnen we je dit niet beloven op drukke dagen, gelieve hier rekening mee te houden.
Tarieven
Starttarief / Probleemdiagnose:
Kosten voor hulp op afstand bedragen 17,50 per kwartier, De minimale kosten die gefactureerd worden zijn 17,50 als wij korter dan een kwartier bezig zijn.
In sommige gevallen is het probleem te complex waardoor dit niet op afstand kan worden opgelost of teveel tijd gaat kosten.
Dat kan betekenen dat we u verzoeken om het apparaat in een van onze vestigingen in te leveren.
Uurtarief: €70,-*
Als we van mening zijn dat we het probleem op afstand kunnen oplossen, gaan we aan de slag. Je kunt eenvoudig betalen via een betaallink na afloop van de dienst.