Service en kwaliteit sinds 1999    Gratis verzending vanaf €30,-

Winkelmandje

0 artikelen € 0,00

My Cart -

0 artikelen

KLACHTEN

Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen - indien aanwezig - kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren. 

Klachtenprocedure

1. Klik hier om naar ons klachtenformulier te gaan
2. Vul uw gegevens in
3. Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct bij de juiste afdeling terecht komt
4. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht
5. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden

Klachten worden binnen één werkdag door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen, een passende oplossing aandragen en deze met u bespreken.

Oneens met de uitkomst?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

U kunt zich ook wenden tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Via onderstaande link kunt u hier terecht:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/